Honda posouvá level kreativity novou reklamou

3.7.2018  |  Auto-moto  |  Autor: Garza

Honda prezentací nové generace modelu Honda Civic zaskočila marketingový svět. Reklamní kampaň na automobil, který bude dostupný i ve verzi Civic Type R (čili nadupanější a sportovně laděná verze), pojala pořádně tvořivě

Vypustili do světa reklamní kampaň s názvem "The Other Side", ve které nám nabídli dva kontrastní příběhy. 

V prvním sledujeme na první pohled normálního otce dvou dcer, který si vychutnává klidnou jízdu denním městem v Hondě Civic. Honda ukazuje, že nový Civic je vhodným kandidátem na rodinný automobil. 

Pro milovníky adrenalinu a rychlé jízdy je zde však druhá část. V té nám byla naservírována temná jízda nočním městem. V ní převezme roli šoféra kriminálník, který dostal za úkol v nadupané verzi Civic Type R dostat skupinu lupičů z dosahu policie. 

Na první pohled to zní jako obyčejná reklama se dvěma odlišnými reklamními spoty. Bylo by tomu tak, pokud by se v Hondě nerozhodli tyto dvě videa skloubit do jednoho, a to opravdu unikátním způsobem. Oba příběhy probíhají simultánně, a je jen na divákovi, který bude v daný moment sledovat. Zpracované to je více než jednoduše. Pouhým stiskem klávesy "R" (jasný odkaz na dravější verzi Type R) se ve zlomku sekundy přepneme z pokojné jízdy městem na akční a spanilý útěk před zákonem. 

To, jak to celé skončí, můžete sledovat na této strance.

 


Zdroj: youtube.com