Nevšední kampaň Christiana Louboutina na jaro/léto 2015

15.4.2018  |  Boty  |  Autor: Em

Když se řekne vysoké jehlové boty s červenou podrážkou, většině žen se jistě vybaví jméno francouzského návrháře obuvi Christiana Louboutina. Jeho jméno už je taková klasa jako například Chanel nebo Yves Saint Lauren, pro které mimochodem také navrhoval. O jeho významu svědčí i to, že mezi jeho zákazníky patří třeba Christina Aguilera nebo Jennifer Lopez.

poslední kampani bere tento obuvní mág své nejnovější modely do bublinkové lázně. A jistě uznáte, že jim to v ní opravdu sluší. Inspirován rozličnými zdroji, například architekturou amerického Jihozápadu nebo Lolitou Vladimira Nabokova, jeho kolekci pro nadcházející sezónu charakterizují zářivé barvy, masivní struktura a vodní náměty.

Fotograf Peter Lippman chce ženám v této kampani připomenout, že by "nikdy neměly své Louboutinky sundávat". O to se právě pokouší díky nevšednímu pozadí fotografií. Vzít si tyto boty ráno do práce? Samozřejmě. Večer na párty? Rozhodně. Co ložnice? Ano, ve výjimečných případech - proč ne. Ale koupelna? To je opravdu nevšední nápad, a právě na to letošní propagace sází.

 

 

Jeden pár okouzlujících Louboutinek může vyjít v přepočtu i na několik desítek tisíc korun. Pokud vás ani to neodrazuje, navštivte jeho oficiální stránky a zároveň e-shop, kde můžete kromě bot objevit i jeho další výrobky, jako jsou kabelky a kosmetika.